Aura Malcev
BIO
Motto: "Singurul mod de a realiza lucruri minunate e sa iubesti ceea ce faci”. (Steve Jobs)
Despre mine
-
20 de ani experienta in marketing strategic si comunicare integrata (online/ offline, interna/ externa
-
22 de branduri (in special globale) lansate si dezvoltate la nivel national si Europa de Est, cu rezultate crestere in vanzari in medie de 2 procente (10%-110%), in diverse industrii, ex: FMCG (branduri P&G, Unilever), telecom (Orange), industrial (General Electric).
-
Experienta in marketing management in diverse industrii , la nivel national si Europa de Est:
-
Project management si strategie comunicare in companii multinationale de publicitate (ex. Saatchi & Saatchi , Ogilvy & Mather , DDB)
-
Marketing & Comunicare integrata (ex: General Electric / SEE Communication Director, EPSN Workforce Group, Eindhoven / CEE Marketing Director )
-
Din 2009: Consultant marketing international (ex: Garrison Group , Budapesta in proiecte strategic marketing CEE, Turcia, respectiv cu echipa The Network).
-
Proiecte extrem de dragi mie
-
2011-2015: ANT/ Asistare Marketing Management in promovarea brandului turistic national in 11 tari (SUA, Marea Britanie, Germania, Austria, Franta, Italia, Spania, Turcia, Israel, Polonia, Romania) , incluzand:
-
Coordonare dezvoltare proiecte creatie: briefing, selectare, cercetare/ pretestare concepte, dezvoltare creatie si productie 10 campanii integrate (corporate + produse turistice) online/offline
-
Suport strategic in dezvoltare co-productii TV nationale si internationale (Travel Channel EMEA)
-
Suport in dezvoltare parteneriate : ex. Competitii Rowmania, Centrul Ecoturism Bucuresti, evenimente cu impact public major, etc.
-
Suport strategic in initiative achizitii media nationale si internationale
-
Suport dezvoltare materiale colaterale (concept, executie) : harti turistice si brosuri natioanale si regionale.
-
Suport strategic in legatira dintre Autoritatea Nationala de Turism si reprezentantii industrei turismului in Romania
-
In urma dezvoltarii si implementarii campaniilor de comunicare, s-a inregistrat o crestere anuala de peste 10% ca numar de turisti (conform datelor INS).
Cum si in ce zone as putea sa ajut?
-
Strategie de Marketing
-
Pozitionare de Brand
-
Strategie de Comunicare
-
Management Comunicare Integrata (interna/ externa, online/offline), la nivel national si global