top of page

Andreea Teodorescu

BIO

Motto: "Viața nu este doar despre cum să supraviețuiești în furtună,ci despre cum dansezi în ploaie" (Albert Eistein). 

Despre mine

Sunt o persoană atrasă constant de noi provocări, pe care îmi place să cred că le pot face față cu succes.

Mi-am început cariera cu înțelegerea consumatorilor, lucrând într-una din cele mai mari companii de cercetare de piată din România, la momentul respectiv, Synovate, schimbând apoi baricada și lucrând în departamentul de marketing al diverselor companii multinaționale și locale (Ursus Breweries, Pepsi Americas si Scandia Food), ocupând pe rând poziții de brand manager, category manager și respectiv marketing manager, acumulând o experiență de peste 12 ani în marketing management.

Din 2011 activez ca și consultant în strategie de business și marketing, în cadrul grupului The Network, fiind pasionată de facilitarea workshp-urilor menite să genereze insight-uri și planuri de actiune concrete pentru business.

Proiecte extrem de dragi mie

  • Secom – 2015 - in prezent: Strategie organizationala, Assessment center, Sistem de management al performantei, Training-uri si workshop-uri: Pozitionarea marcilor din portofoliul companiei, Dezvoltare plan Retail propriu si diverse training-uri pe zona de marketing, inovatie si cercetare de piata

  • Carpatina: 2013 - 2015, Plan Strategic si Asistenta in implementare 2 ani

  • Markstrat: 2011 - 2013, facilitarea a 10 sesiuni de training interactiv,cu peste 300 de manageri sau antreprenori

Cum si in ce zone as putea sa ajut?

  • Strategie de business

  • Strategie de marketing

  • Segmentare de piata

  • Pozitionare de brand

  • Strategie de comunicare

  • Cercetare de piata

  • Consultanta Marketing: analiza pietei (macro si in contextul competitiei), analiza si planificare 4P, dezvoltarea strategiei de brand, dezvoltarea piramidei marcii

  • Ateliere: ateliere creative, ateliere de dezvoltare de strategie de brand

  • Market Research: studii de brand, segmentare de consumator (motivationala, stil de viata, interese), trenduri de consumator, testare comunicare folosind metodologii de Neuromarketing

  • Consultanta de management:  Diagnoza interna

Instrumente, Licente si Modele internationale pe care le-am ales pentru ca respecta valorile in care cred:

  • Trainer acreditat – CNFPA

  • Creative leadership – ERISMA (Erudio)

  • Facilitator Markstrat 

  • Training Generare de Insight-uri  – Insight Way program (SAB Miller)

  • Segmentare de piata - Insight Way program (SAB Miller)

  • Master in Marketing si Comunicare – ASE Bucuresti

bottom of page